vrijdag 27 januari 2017

Hector de hond

Hoi allemaal,
het is alweer een hele tijd terug dat ik op mijn blog was, destijds maakte ik kaarten voor o.a
Stampavie, Whiff of joy en hier gewoon in ons kikkerlandje voor De creatieve vlinder.

nu ben ik al enige tijd aan het haken van knuffels en kleine hebbedingetjes voor onze 3 kleindochters
ja in die tussentijd zijn wij ook opa&oma geworden van Vajena 3jr Mila 1,5 jr en Nova 15 mnd.  ;)
wat is dat een hele fijne ervaring oma worden, mijn man en ik zijn gek op de meisjes ❤❤❤

Nu dan Hector de hond uit het leuke boekje Christels knuffels ..beesten met verwisselbare kleding.
hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als de meisjes en ikzelf 😉



reactie vind ik altijd heel erg lief.
liefs sonja


Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...